Visste du at du i snitt leser dette hele 25 % saktere enn hva du ville gjort på papir eller annet trykk? Ironisk nok lager vi en digital artikkel likevel. Men det betyr bare at vi må holde det kort.
For i tillegg til at leseren raskere konsumerer informasjonen på et trykt produkt, er det også andre fordeler som gjør at du kanskje ikke utelukkende skal gå over til den digitale siden helt enda.
Du har sikkert løftet opp et blad på legekontoret, hos frisøren, på butikken eller på et og annet venterom. Kanskje bladd gjennom en brosjyre, lest en flyer på veggen eller faktisk funnet en spennende reklame i postkassen. Eksponering du egentlig ikke har valgt selv.
Kombinerer du tekst og bilder øker også sjansen betraktelig for at noen vil lese innholdet. Vi mennesker liker nemlig bilder, og lar oss stadig lure av både tomrom, stor tekst og andre knep. DU ROPER KANSKJE DENNE SETNINGEN??? Nettopp.
I tillegg er det noe med å ta på og holde i - fysisk nærhet til produktet. Kjenne hvordan papiret føles, om det glinser, er det tykt, glatt? Kanskje legger du det unna. Og vipps dukker det opp igjen - og du blir igjen påmint om avsenderens eksistens. Også kjøper du, fordi du plutselig trenger det eller bare er i et annet humør enn sist gang.
Og tenk deg alle de mulighetene. Som vi kan hjelpe deg med.
Comments